داوطلب گرامی آزمون سراسری متن ذیل قرارداد الکترونیکی بین ما و شماست . ورود به اپلیکیشن به معنای پذیرفتن تمامی بندهای ذیل از جانب شماست و امکان انصراف از طرح ثبت نامی و استرداد وجه پرداختی در هیچ مرحله ای وجود ندارد و مجموعه هزینه ای عودت نخواهد داد.
فیلم توضیحات کامل طرح های ما در سایت مجموعه در قسمت طرح های هیراد ، توضیحات طرح ها وجود دارد و فرض ما بر این است که داوطلب و خانواده داوطلب قبل از ثبت نام توضیحات کامل طرح ها را بررسی کرده اند .
متن ذیل طبق اصل آزادی قرارداد ها و به موجب ماده ۱۰ قانون مدنی تنظیم شده است.

  1. فیلم های آموزشی : عزیزانی که در طرح های جامع ، همیار ، A ، B ،C ثبت نام کرده اند فیلم های آموزش کامل دروس عمومی و دروس اختصاصی را در همین اپلیکیشن دریافت میکنند . یک جلسه کامل از  تدریس اساتید ما به رایگان در سایت مجموعه در قسمت نمونه تدریس ها ، نمونه تدریس پکیج ها موجود می‌باشد و فرض ما بر این است که داوطلب و خانواده داوطلب پیش از ثبت نام نمونه تدریس کامل را مشاهده کرده و با اطلاع کامل از نحوه تدریس استاد مربوطه ثبت نام کرده اند. این فیلم ها به صورت حفاظت شده بارگزاری شده و فقط و فقط از طریق پلیر اختصاصی مجموعه قابل مشاهده می‌باشد . داوطلب موظف می‌باشد از تمامی فیلم های آموزشی استفاده نماید. درصورت عدم استفاده داوطلب از فیلم های آموزشی مجموعه ریالی مسترد نخواهد کرد.
  2. پشتیبان آموزشی : عزیزانی که در طرح های همیار ، A ، B ، C ثبت نام کرده اند یک نفر پشتیبان درسی از طرف مجموعه خواهند داشت . پشتیبان هر هفته به داوطلب برنامه درسی ارائه خواهد داد و داوطلب موظف می‌باشد هر روز گزارش کار خود را به پشتیبان تقدیم کند . در صورت عدم همکاری داوطلب و عدم ارائه گزارش کار مورد تایید مجموعه میتواند یکطرفه قرارداد را فسخ کند بدون آنکه ریالی به داوطلب عودت شود . داوطلبینی که در طرح همیار ثبت نام کرده اند می‌توانند هفته ای یکبار و داوطلبینی که در طرح های A ، B ، C ثبت نام کرده اند می‌توانند هفته ای ۲ بار با پشتیبان مجموعه تماس تلفنی داشته باشند . روز و ساعت تماس تلفنی باید از قبل با پشتیبان مربوطه هماهنگ شود و تماس میبایست از جانب خود داوطلب انجام شود . درصورت عدم استفاده از پشتیبان و یا عدم تماس از جانب داوطلب ، مجموعه ریالی مسترد نخواهد کرد.
  3. آزمون ها :  هر ۲ هفته یکبار آزمون تستی شبیه ساز کنکور طبق برنامه قبلی در سایت مجموعه برگزار میشود. داوطلبین طرح های جامع ، همیار ، A ، B ، C موظف می‌باشند در آزمون ها شرکت نمایند . در صورت عدم شرکت داوطلب در آزمون ، مجموعه ریالی عودت نخواهد داد.
  4. کارگاه های تغذیه: فقط ویژه ثبت نامی های طرح های B و A می‌باشد . وبینار های مربوط به برنامه علمی تغذیه توسط متخصص مربوطه در همین اپلیکیشن به صورت آنلاین برگزار شده و هر جلسه به صورت اتوماتیک ضبط شده و در پنل کاربری قرار میگیرد . داوطلبین موظف می‌باشند راس ساعت در وبینار ها حاضر شوند و در صورت عدم حضور مجموعه ریالی عودت نخواهد داد .
  5.  رفع اشکال درسی: فقط ویژه داوطلبین طرح A می‌باشد . داوطلب موظف است از تست یا سوالی که قادر به حل آن نبوده عکسی واضح گرفته و برای استاد مربوطه ارسال نماید . در رفع اشکال به هیچ عنوان تدریس کامل انجام نمیشود و صرفا سوال مربوطه توضیح داده خواهد شد . بدیهی است به سوالات تکراری و همچنین مواردی که به عنوان تکلیف برای داوطلب مشخص شده پاسخی داده نخواهد شد. در صورت عدم استفاده داوطلب از امکان رفع اشکال ، مجموعه ریالی عودت نخواهد داد.
  6. کلاس های حضوری و آنلاین: جدای از طرح های آموزشی ؛ داوطلبین می‌توانند در کلاس های حضوری یا آنلاین مجموعه ثبت نام نمایند . یک جلسه کامل از تدریس اساتید کلاس های ما به رایگان در سایت مجموعه در قسمت نمونه تدریس ، نمونه تدریس کلاس ها موجود می‌باشد . فرض ما بر این است که داوطلب و خانواده داوطلب پیش از ثبت نام ، نمونه تدریس را کامل و با دقت بررسی کرده اند و با نحوه تدریس استاد مربوطه آشنایی کامل پیدا کرده اند . داوطلب موظف می باشد راس ساعت در کلاس حاضر شود . کلاس های آنلاین از طریق همین اپلیکیشن برگزار می‌شود و هر جلسه به صورت اتوماتیک ضبط شده و در پنل کاربری قرار میگیرد. در صورت عدم شرکت در کلاس ، مجموعه ریالی عودت نخواهد داد .

در صورت کسب نمره و یا رتبه برتر توسط داوطلب یا قبولی در رشته های خوب ، مجموعه مجاز خواهد بود از نام و عنوان داوطلب جهت تبلیغات در فضای مجازی و همچنین رسانه ملی و تبلیغات میدانی استفاده نماید . بدیهی است امکان انصراف از طرح و استرداد وجه در هیچ مرحله ای و به هیچ بهانه ای برای داوطلب وجود ندارد و مجموعه ریالی عودت نخواهد داد .